Eerste week reflectie

De minor is nu echt van start en we zijn begonnen met de eerste minicase. Als ik één woord zou moeten kiezen om deze week te omschrijven zou het overwhelming zijn.

Nieuwe community, docenten, teams en manier van werken. Het is erg wennen en ook redelijk verschillend vergeleken met het propedeuse jaar. Ik ben nog druk bezig met mijn plek vinden.
Ondanks dat heb ik in de eerste week al ontzettend veel geleerd. Doordat we nu in gemixte teams zitten (verschillende jaars), leer je snel de manier waarop oudere jaars werken. Zo heb ik nu al nieuwe methodes geleerd zoals Why/How Laddering en ook heb ik geleerd om anders te kijken naar de opdracht van de opdrachtgever.

Ook is het leuk om korte en kleine projecten te hebben. Zo zijn we nog maar net begonnen en moeten we volgende week al een concept/prototype opleveren. Deze week stond in het teken van research en volgende week gaan we dan ook druk bezig met concepting en een prototype maken.

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag